Szkola przetrwania . Zatrzymanie i kontrola przez PSNI .

Informacje związane z poprawą umiejętności jazdy, techniką bezpieczeństwa jazdy oraz wszelkimi poradami związanymi z doskonaleniem się.

Szkola przetrwania . Zatrzymanie i kontrola przez PSNI .

Postautor: joker » 10 mar 2017, 22:49

W dniu wczorajszym podczas jazdy w Antrim pomiedzy rondami przylegajacymi do JC1 przez moje niedopatrzenie :diabel sprowokowalem panow z PSNI w czarnej insignii . Moto lekko unioslo sie na kolo a jak ,, mens in black ,, twierdza mialem 60 na 40 , ja uwazam ze bylo wiecej ale nie dalem im satysfakcji nagrania mnie stosujac sprytne wbijanie sie pomiedzy auta i szybka zmiane pasa z prawego na lewy , wszystko zrobilem na nieswiadomce gdyz polapalem sie dopiero u Pitera na dzielni widzac niebieskie eldorado za moimi plecami , do konca palilem glupa ze ich nie widzialem etc ...
Ale do rzeczy ... Predkosc niezmierzona jak to oficer powiedzial celowo gdyz sam jest bikerem , moja wersja jest z gola inna nie dali by rady bo tak lawirowalem z pasa na pas i pomiedzy autami , wszystko w granicach rozsadku bez narazania publiki .
Uwagi na temat kontynuowania jazdy mimo prob zatrzymania mnie , obalone , bajeczka o zle ustwionych lusterkach i ciemnej szybie . Jechalem dalej gdyz chcialem zeby caly dramat rozegral sie w publicznym i bardziej komfortowym miejscu nizli boczne uliczki .
Brak dokumentow jakich kolwiek , moja wiarygodnosc poparta poprzednimi zatargami z prawem ( 2 sprawy i kilka mandatow wszystko odnosnie ruchu drogowego )
Brak uwag odnosnie mojej zoltej aluminiowej tablicy ,, ala german style ,, :diabel
W miedzyczasie , podczas kontroli u Pitera pod domem poprosili mnie o Vin moto , :tak-jest
Cala akcja okraszona luznymi gadkami z panem policjantem jak mozna bylo by sie spodziewac motocyklista wiec i gadka byla latwiejsza :juppi
Bajeczka na wstepie , panie policjancie to jest moja pierwsza przejazdzka i jestem bardzo podekscytowany :polewka
Co mnie zdziwilo , czas na dostarczenie dokumentow na posterunek do wieczora :zmieszany , cos sie musialo pozmieniac ostatnio mialem 7 dni .

Cala akcja zakonczyla sie pouczeniem i kilkoma uwagami , pytaniami o moc , predkosc max , wage moto etc ...
Z mojej strony padlo pytanie o tablice rejstracyjna na posterunku , nikt sie nie odniosl negatywnie raczej zdziwienie , co do dokumentacji i kraju zarejstrowania rowniez bez uwag .
Tak czy inaczej dla mnie pozytywne zakonczenie :joker
Jeździj po drodze tak jakby wszyscy wokoło polowali na ciebie i chcieli cię zabić

BMW - BÓG ... MÓWI ... WYPRZEDZAJ ...
Awatar użytkownika
joker
Moderator
Moderator
 
Posty: 1417
Rejestracja: 26 lis 2012, 23:04
Lokalizacja: Antrim
Typ raidera: Ścigacz
Motocykl: BMW S1000rr TriColors
Mody: Pelen przelotowy Akrapovic , kolektory tytanowe , filtr powietrza K&N , Filtr oleju HighFlow magnetic , zadupek wlokna weglowe , crash pady gb racing ,lamane regulowane klamki Tricolors , French style yellow lights ,podgrzewane manetki Oxford ,

Re: Szkola przetrwania . Zatrzymanie i kontrola przez PSNI .

Postautor: andre » 11 mar 2017, 16:06

Swoj swojego zrozumie, jakbys nie trafil na motocykl, to mogloby byc inaczej.
70% na drodze :pijak 110% na torze :chlanie zawsze z kumplami :piwko3
Awatar użytkownika
andre
Administrator
Administrator
 
Posty: 1274
Rejestracja: 26 lis 2012, 20:25
Lokalizacja: Belfast
Typ raidera: Ścigacz
Motocykl: Honda CBR1000RR Fireblade RR6 2006
Mody: Yoshimura RS-5, K&N Air Filters Kit, Power Commander DynoJet, Acumen Gears Indicator, HealTech QuickShifter, Oxford Heated Grips, Przewody hamulcowe w oplocie, Sportowe krotkie klamki przy kierwonicy, R&G Crash Pads.


Wróć do Nauka - Praktyka - Szkolenia

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość